Institutional Repository

Die Evaluering van bestuuropleidingskurses met behulp van die posmandjie-tegniek

Show simple item record

dc.contributor.author De Jager, W
dc.contributor.author Viviers, A.M.
dc.date.accessioned 2015-05-14T12:45:51Z
dc.date.available 2015-05-14T12:45:51Z
dc.date.issued 1997
dc.identifier.citation De Jager, W. & Viviers, A.M. (1997). Die evaluering van 'n bestuursopleidingskursus met behulp van die posmandjie-tegniek. Tydskrif vir bedryfsielkunde, 1997, 23.3. en
dc.identifier.issn 0258-5200
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10500/18626
dc.description.abstract Die cffektiwiteit van 'n bestuursopleidingskursus is geevalueer aan die hand van gedragverandering soos gemeet deur twee posmandjies van dieselfdc mocilikhcidsgraad. Uitkomsevaluering is gedocn om tc bepaal of leeroordrag plaasgevind het, met ander woorde, of the nuut aangeleerde bestuursvaardighede in die toepassing van die bcstuursdimensies beplanning, organisering en beheer wei na die tyd in die konteks van werkgedrag manifesteer. Bcduidende verskille tussen die eksperimentcle en die kontrole groep is gevind. Dit is ondersoek met behulp van cnkelveranderlike -variansie-ontleding. Die bestuursopleidingskursus kon effektief va nuit die gedragbeoordelings-benadering gemeet word by twee groepe, waar s legs die een groep aan 'n bestuursopleidingskursus blootgestel word om te kon bepaal of bestuursgedrag verander het. Die studie benut die posmandjie-tegniek as kursusevalueringsinstrument. en
dc.language.iso Afrikaans en
dc.title Die Evaluering van bestuuropleidingskurses met behulp van die posmandjie-tegniek en
dc.type Article en
dc.description.department Industrial and Organisational Psychology en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search UnisaIR


Browse

My Account

Statistics