Institutional Repository

Kwaliteitsbestuur van die toetsvlieg- en ontwikkelingsentrum in die Suid-Afrikaanse Lugmag

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ströh, E. C.
dc.contributor.advisor Auriacombe, C. J.
dc.contributor.author Oschman, Jacobus Johannes
dc.date.accessioned 2009-08-25T10:47:51Z
dc.date.available 2009-08-25T10:47:51Z
dc.date.issued 2009-08-25T10:47:51Z
dc.date.submitted 2002-09
dc.identifier.citation Oschman, Jacobus Johannes (2009) Kwaliteitsbestuur van die toetsvlieg- en ontwikkelingsentrum in die Suid-Afrikaanse Lugmag, University of South Africa, Pretoria, <http://hdl.handle.net/10500/916> en
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10500/916
dc.description Summaries in Afrikaans and English
dc.description Text in Afrikaans
dc.description.abstract Die studie is ondemeem om empiries vas te stel wat die aard en omvang van Totale Kwaliteitbestuur as 'n interne organisatoriese reeling vir personeel in die Toetsvliegen Ontwil<kelingsentrum in die Suid-Afrikaanse Lugmag is en om terselfdertyd te bepaal of die gesindheid van die personeel van die Toetsvlieg- en Ontwikkelingsentrum jeens Totale Kwaliteitbestuur positief is en of hulle van mening is dat die toepassing van Totale Kwaliteitbestuur vir hulle aanvaarbaar is. Ondersteunend tot die empiriese ondersoek is ook 'n teoretiese studie gedoen om Totale Kwaliteitbestuur binne die konteks van die organisasieteorie te beskryf, om 'n toepaslike definisie vir Totale KwaHteitbestuur vir hierdie stuc:tie te bepaal en om die Totale Kwaliteitbestuursdimensies vanuit die literatuur te bestudeer en die dimensies in 'n model te integreer wat gebruik kan word om verbeterde werkverrigting by die Toetsvlieg- en Ontwikkelingsentrum te bepaal. Daar is ook aandag gegee aan die proses van Totale Kwaliteitbestuur en organisatoriese reelings vir die vestiging daarvan in die Toetsvlieg- en Ontwikkelingsentrum om sodoende die konteks van die studie te beklemtoon. af
dc.description.abstract The study was to determine empirically the nature and extent of Total Quality Management as an internal organisational arrangement for personnel at the Test Flight and Development Centre in the South African Air Force, while at the same time determining whether the attitude of the personnel of the Test Flight and Development Centre found the application of Total Quality Management positive and acceptable. A theoretical study was done in support of the empirical study to describe Total Quality Management within the context of the organisational theory, to find an appropriate definition for Total Quality Management for this study, to study Total Quality Management dimensions from the literature, and to integrate these dimensions into a model that can be used to determine improved performance at the Test Flight and Development Centre. The process used for the implementation of Total Quality Management at the Test Flight and Development Centre were also studied. en
dc.language.iso en en
dc.language.iso af
dc.subject Total Quality Management en
dc.subject Leadership commitment en
dc.subject Strategic planning en
dc.subject Empowerment en
dc.subject Teamwork en
dc.subject Communication en
dc.subject Continuous improvement en
dc.subject Culture en
dc.subject Change management en
dc.subject Client satisfaction en
dc.subject Employee satisfaction en
dc.title Kwaliteitsbestuur van die toetsvlieg- en ontwikkelingsentrum in die Suid-Afrikaanse Lugmag af
dc.title.alternative Quality management of the test flight and development centre in the South African Air Force en
dc.type Thesis en
dc.description.department Public Administration and Management en
dc.description.degree M. Admin. (Public Administration)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search UnisaIR


Browse

My Account

Statistics