Institutional Repository

Didakties-pedagogiese analise van enkele klasmusieksillabusse vir die sekondêre skool in Suid-Afrika (1986-1992)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stuart, J. F. (Johannes Frederik)
dc.contributor.advisor Hugo, Elsbeth
dc.contributor.author Van der Voort, Geoffrey Hermanus en
dc.date.accessioned 2015-01-23T04:24:23Z
dc.date.available 2015-01-23T04:24:23Z
dc.date.issued 1994-02 en
dc.identifier.citation Van der Voort, Geoffrey Hermanus (1994) Didakties-pedagogiese analise van enkele klasmusieksillabusse vir die sekondêre skool in Suid-Afrika (1986-1992), University of South Africa, Pretoria, <http://hdl.handle.net/10500/16277> en
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10500/16277
dc.description Text in Afrikaans
dc.description.abstract Binne die bestek van ses jaar, het drie Klasmusieksillabusse vir die sekondere skool, te wete die van Kaapland (1986), Transvaal (1991) en Skotland (1992) verskyn. Elk van hulle toon 'n unieke karakter ten opsigte van doelstellings, leerinhoud, ensovoorts. Dit het die vraag laat ontstaan watter van die sillabusse binne die raamwerk van wetenskaplik geselekteerde kriteria ontwikkel is en of hulle gevolglik wel didakties-pedagogies verantwoordbaar is. Die drie Klasmusieksillabusse is teen 'n agtergrondstudie van Klasmusiek in didakties-pedagogiese asook leerpsigologiese verband geanaliseer aan die hand van die didaktiese vereistes waaraan 'n vakkurrikulum behoort te voldoen. Die aanbevelings wat gemaak is, wil verseker dat 'n sillabus tot stand kom wat aan die wetenskaplike vereistes van kurrikulering voldoen, waarvan die doelstell ings deur die onderwyser verwerklik kan word en wat die leerder tot optimale leer kan voer.
dc.description.abstract In the scope of six years, three Class Music syllabi appeared, namely that of the Cape Province (1986), Transvaal (1991) and Scotland (1992). Each of these syllabi have a unique character with regard to aims, learning content, etc. This gave rise to the question whether these syllabi were developed within the framework of scientific selected criteria and whether they can be didactic-pedagogically accounted for. These Class Music syllabi were analysed against a background study of Class Music in didactic-pedagogical and learning pshycological perspective as well as the didactical requirements with which a subject curriculum should comply. The recommendations were aimed to ensure a curriculum document which complies with the scientific requirements of curriculum theory, which is attainable for the teachers and which takes the expectations of the learners into account.
dc.format.extent 1 online resource (2 volumes) en
dc.language.iso af
dc.subject.ddc 780.72968 en
dc.subject.lcsh Curriculum evaluation -- South Africa en
dc.subject.lcsh Music -- History and criticism -- Outlines en
dc.title Didakties-pedagogiese analise van enkele klasmusieksillabusse vir die sekondêre skool in Suid-Afrika (1986-1992) en
dc.type Dissertation
dc.description.department Art History, Visual Arts and Musicology
dc.description.degree M. Ed. (Didactics) en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search UnisaIR


Browse

My Account

Statistics