Institutional Repository

Teaching the Bible in a SA intercultural context: A conversational paradigm

Show simple item record

dc.contributor.author Van der Merwe, D.G.
dc.date.accessioned 2019-12-09T13:51:02Z
dc.date.available 2019-12-09T13:51:02Z
dc.date.issued 1993
dc.identifier.citation Van der Merwe, D.G., Teaching the Bible in a SA intercultural context: A conversational paradigm, Vital 8(2), 38-49 en
dc.identifier.issn 1019-9888
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10500/26188
dc.description.abstract Vir 'n meer korrekte oordra en verstaan van die bybelboodkap is kontekstuele relevante onderrig van die Bybel belangrik. Dit is legs moontlik as horisonsversmelting van die drie kulture wat in so 'n gesprek ter sprake is plaasvind, naamlik: die van die sender, die ontvanger en die Bybel. 'n "Tertium" moet deur 'n hermeneutiese gespreksforum geskep word en moet die resultaat wees van 'n onophoudelike dialoog tussen geloof en kultuur. In hierdie kommunikasietransaksie, as 'n interpersoonlike dinamiese proses, is elke deelnemer onophoudelik betrokke by beide die enkoderings- en dekoderingsprosesse. en
dc.language.iso en en
dc.publisher Vista University en
dc.subject Contextual en
dc.subject Intercultural en
dc.subject Conceptual en
dc.subject Communication transaction en
dc.subject Encoding en
dc.subject Decoding en
dc.title Teaching the Bible in a SA intercultural context: A conversational paradigm en
dc.type Article en
dc.description.department Christian Spirituality, Church History and Missiology en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search UnisaIR


Browse

My Account

Statistics