dc.contributor.author |
Van der Merwe, D.G.
|
|
dc.date.accessioned |
2019-12-09T13:51:02Z |
|
dc.date.available |
2019-12-09T13:51:02Z |
|
dc.date.issued |
1993 |
|
dc.identifier.citation |
Van der Merwe, D.G., Teaching the Bible in a SA intercultural context: A conversational paradigm, Vital 8(2), 38-49 |
en |
dc.identifier.issn |
1019-9888 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10500/26188 |
|
dc.description.abstract |
Vir 'n meer korrekte oordra en verstaan van die bybelboodkap is kontekstuele relevante onderrig van die Bybel belangrik. Dit is legs moontlik as horisonsversmelting van die drie kulture wat in so 'n gesprek ter sprake is plaasvind, naamlik: die van die sender, die ontvanger en die Bybel. 'n "Tertium" moet deur 'n hermeneutiese gespreksforum geskep word en moet die resultaat wees van 'n onophoudelike dialoog tussen geloof en kultuur. In hierdie kommunikasietransaksie, as 'n interpersoonlike dinamiese proses, is elke deelnemer onophoudelik betrokke by beide die enkoderings- en dekoderingsprosesse. |
en |
dc.language.iso |
en |
en |
dc.publisher |
Vista University |
en |
dc.subject |
Contextual |
en |
dc.subject |
Intercultural |
en |
dc.subject |
Conceptual |
en |
dc.subject |
Communication transaction |
en |
dc.subject |
Encoding |
en |
dc.subject |
Decoding |
en |
dc.title |
Teaching the Bible in a SA intercultural context: A conversational paradigm |
en |
dc.type |
Article |
en |
dc.description.department |
Christian Spirituality, Church History and Missiology |
en |