dc.contributor.author |
Coetzer, I. A.
|
en |
dc.contributor.author |
Van Zyl, A. E.
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-10-14T08:38:22Z |
|
dc.date.available |
2015-10-14T08:38:22Z |
|
dc.date.issued |
1989 |
en |
dc.identifier.isbn |
086981608X |
en |
dc.identifier.isbn |
9780869816080 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10500/19516 |
|
dc.description.abstract |
Also available in English as: History of education : a few contemporary educational issues |
|
dc.description.tableofcontents |
Hoofstuk 1. Begronding en ontwikkeling van die historiese opvoedkunde in die RSA en in Europa, en veral in Nederland en Belgie / I.A. Coetzer. 1. Die Pedagogiek as wetenskap kry sy beslag (pages 1-5) -- 2. 'n Verbesondering van die vestiging en ontwikkeling van die Historiese Opvoedkunde in enkele Europese lande: Nederland en Belgie (pages 6-11) -- 3. Die vestiging en ontwikkeling van die Historiese Opvoedkunde in Suid-Afrika (pages 12-21) -- Bibliografie (pages 22-23) -- Hoofstuk 2. Opvoedingsdissipline: 'n histories-eksemplariese perspektief / A.E. van Zyl. 1. Inleiding (page 24) -- 2. Plato (427-347v.C.) (pages 25-31) -- 3. Martin Luther (1483-1546) (pages 32-39) -- 4. John Dewey (1859-1952) (pages 39-46) -- 5. Slotopmerkings (page 47) -- Bibliografie (pages 47-48) -- Hoofstuk 3. Die Pedagogiese bydrae van John Dewey (1859-1951): 'n herwaardering / I.A. Coetzer. 1. Inleiding (page 49) -- 2. John Dewey se wording en beinvloeding as filosoof en opvoedkundige: 'n biografies-chronologiese oorsig (pages 50-56) -- 3. Dewey se bydrae tot die onderwysteorie (pages 57-64) -- 4. Dewey se bydrae tot die onderwyspraktyk (pages 64-70) -- 5. 'n Evaluering van enkele pedagogiese uitsprake en praktyke van Dewey wat vir die kontemporere en toekomstige onderwyspraktyk nog segwaarde het (pages 71-74) -- Bibliografie (pages 75-76) -- Hoofstuk 4. Die neo-Marxisme en opvoeding / A.E. van Zyl 1. Inleiding (pages 77-76) -- 2. Neo-marxisme versus marxisme (page 78) -- 3. Die teoretiese onderbou van die neo-marxisme (page 78-79) -- 4. Die uitvloeisels van die Kritiese Teorie (pages 80-91) -- 5. 'n Evaluering van die neo-marxisme in opvoedingsperspektief (pages 92-102) -- Slotwoord (pages 103-104) -- Bibliografie (pages 105-107) -- Hoofstuk 5. Begaafdekindonderwys in die VSA: 1867-1987 / I.A. Coetzer 1. Enkele kernaangeleenthede rondom begaafdheid/begaafdekindonderwys (pages 108-119) -- 2. Begaafdekindonderwys in die VSA vanaf 1867-1900 (pages 120-121) -- 3. Begaadekindonderwys in die VSA vanaf 1900-1956 (pages 122-129) -- 4. Begaafdekindonderwys in die VSA vanaf 1957 tot in die tagtigerjare (pages 130-143) -- Bibliografie (pages 144-145) -- Hoofstuk 6. Begaafdekindonderwys in Suid-Afrika / I.A. Coetzer. 1. Inleiding (page 146) -- 2. Blyke van belangstelling in die begaafdheidsverskynsel in Suid-Afrika voor 1960: 'n oorsig (page 146) -- 3. Begaafdekindonderwys in die RSA sedert die sestigerjare tot in die tagtigerjare (pages 147-158) -- Samevatting (pages 159-160) -- Bibliografie (161) -- Hoofstuk 7. Opvoeding tot doodsaanvaarding: 'n histories-kontemporere beskouing / A.E. van Zyl. 1. Inleiding (pages 162-163) -- 2. Die dood in histories-eksemplariese perspektief (pages 164-166) -- 3. Aspekte wat in ag geneem moet word tydens opvoeding tot doodsaanvaarding (pages 167-179) -- 4. Die pedagogiese uitdaging (pages 179-186) -- Bibliografie (pages 187-188) |
|
dc.format.extent |
1 online resource (xi, 188 pages) |
|
dc.language |
Afrikaans |
|
dc.language.iso |
af |
|
dc.publisher |
Pretoria : University of South Africa |
|
dc.relation.ispartofseries |
Manualia didactica ; 4 |
|
dc.subject.classification |
Education |
|
dc.subject.ddc |
370.9 |
|
dc.subject.lcsh |
Education -- History |
|
dc.subject.lcsh |
Comparative education |
|
dc.title |
Die historiese opvoedkunde : enkele eietydse opvoedingsvraagstukke |
en |
dc.title.alternative |
History of education : a few contemporary educational issues |
|
dc.type |
Book |
|